
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
- Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji konta ?
Tak oczywiście, po przejściu do koszyka wybierz opcje „zakup bez rejestracji”
- Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne ?
Tak, możesz złożyć zamówienie telefoniczne (tel. 503-353-350). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, zanim zadzwonisz przygotuj listę produktów.
- Czy możliwa jest negocjacja cen przy zamówieniu większej ilości towarów?
Tak, w tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośredniego.
- Czy na pierwsze zakupy mogę otrzymać rabat ?
Tak, przy rejestracji konta otrzymasz zniżkę 3% na pierwsze zakupy. Konto możesz założyć składając zamówienie, rabat naliczy się automatycznie.
- Czy kolory produktów będą identyczne jak na zdjęciu?
Staramy się jak najdokładniej oddać wygląd/kolor sprzedawanego asortymentu, jednak z uwagi na różne ustawienia monitorów kolory mogą nieco odbiegać od prezentowanych na zdjęciach.
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Nie, prowadzimy jedynie działalność wysyłkową.
- Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszt przesyłki zaczyna się już o 9.90 (Orlen Paczka), w zależności od wyboru formy dostawy i objętości zamówienia ceny mogą się delikatnie różnić.
- Co zrobić jeśli nie powiodła się płatność ?
Jeśli pojawią się problemy z płatnościami możesz skontaktować się z nami bądź poczekać, na pewno zadzwonimy do Ciebie. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu jest płatność przelewem tradycyjnym bądź przy odbiorze przesyłki.
mBank 77 1140 2004 0000 3602 8061 7161
Tytułem: tylko nr zamówienia
- Jak zmienić moje zamówienie?
W celu zmiany w zamówieniu, prosimy o szybki kontakt mailowy bądź telefoniczny (tel. 503-353-350). Jest to tylko możliwe do momentu skompletowania zamówienia, po odebraniu paczki przez kuriera zmiana nie jest już możliwa.
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
W celu anulowania zamówieniu, prosimy o szybki kontakt mailowy bądź telefoniczny (tel. 503-353-350). Jest to tylko możliwe do momentu skompletowania zamówienia, po odebraniu paczki przez kuriera anulowanie przesyłki nie jest już możliwe.
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, każdy produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w przeciągu 14 dni.