Zamówienia realizujemy na bieżąco 

FAQ - zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  1. Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji konta ?

Tak oczywiście, po przejściu do koszyka wybierz opcje „zakup bez rejestracji”

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne ?

Tak, możesz złożyć zamówienie telefoniczne (tel. 503-353-350). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, zanim zadzwonisz przygotuj listę produktów.

  1. Czy możliwa jest negocjacja cen przy zamówieniu większej ilości towarów?

Tak, w tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośredniego.

  1. Czy na pierwsze zakupy mogę otrzymać rabat ?

Tak, przy rejestracji konta otrzymasz zniżkę 3% na pierwsze zakupy. Konto możesz założyć składając zamówienie, rabat naliczy się automatycznie.

  1. Czy kolory produktów będą identyczne jak na zdjęciu?

Staramy się jak najdokładniej oddać wygląd/kolor sprzedawanego asortymentu, jednak z uwagi na różne ustawienia monitorów kolory mogą nieco odbiegać od prezentowanych na zdjęciach.

  1. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie, prowadzimy jedynie działalność wysyłkową.

  1. Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki zaczyna się już o 9.90 (Orlen Paczka), w zależności od wyboru formy dostawy i objętości zamówienia ceny mogą się delikatnie różnić.

  1. Co zrobić jeśli nie powiodła się płatność ?

Jeśli pojawią się problemy z płatnościami możesz skontaktować się z nami bądź poczekać, na pewno zadzwonimy do Ciebie. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu jest płatność przelewem tradycyjnym bądź przy odbiorze przesyłki.

mBank 77 1140 2004 0000 3602 8061 7161
Tytułem: tylko nr zamówienia

  1. Jak zmienić moje zamówienie?

W celu zmiany w zamówieniu, prosimy o szybki kontakt mailowy bądź telefoniczny (tel. 503-353-350). Jest to tylko możliwe do momentu skompletowania zamówienia, po odebraniu paczki przez kuriera zmiana nie jest już możliwa.

  1. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania zamówieniu, prosimy o szybki kontakt mailowy bądź telefoniczny (tel. 503-353-350). Jest to tylko możliwe do momentu skompletowania zamówienia, po odebraniu paczki przez kuriera anulowanie przesyłki nie jest już możliwe.

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, każdy produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w przeciągu 14 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl